سئو اینستاگرام
سئو اینستاگرام چیست؟ اصلا مگر اینستاگرام موتورجستجو است که سئو داشته باشد؟ در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد. میزان مشارکت کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام 10 برابر فیسبوک، 54 برابر پینترست و 84 برابر شبکه مجازی توئیتر می باشد. به همین دلیل اینستاگرام از دید اکثر برندها و شرکت های بزرگ، به عنوان مرکزی برای محبوبیت است و برای آن تمرکز فوق العاده ای دارند و از این رو بدون تلاش و برنامه هدفمند، رسیدن به نتیجه مطلوب، چیزی محال و غیر قابل دست یافتن می باشد.
قدم هایی که برای سئو اینستاگرام باید طی کنید:
هشتگ بسازید
در این مرحله شما باید به گونه ای رفتار کنید که علیرغم استفاده از هشتگ های مختلف و پر کاربرد، هشتگ هایی را متناسب با کسبو کار خودتان بسازید. برای مثال اولین و مهم ترین هشتگی که باید بسازید، هشتگ برند شما می باشد که باید در هر یک از پست های پیج شما درج شود. سپس باید هشتگ هایی را مرتبط با محصولات و خدمات خود طراحی کنید. توجه داشته باشید که در این زمینه نباید زیاده روی کنید. سعی کنید هشتگ ها کوتاه، مختصر و مفید باشند که کاربر با جستجویی ساده بتواند به نتیجه ای که شما هستید، برسد.
در سئو اینستاگرام هشتگ ها همان کلمات کلیدی هستند.
اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا به هر پست حداکثر 30 هشتگ اضافه کنند. بنابراین ، باید از آنها استفاده کنید. در صورت استفاده مناسب ، آنها می توانند میزان دستیابی و پیداکردن پیج شما را افزایش دهند. برای اینکه مطمئن شوید محتوای شما توسط مخاطبان جدید دیده می شود ، هشتگ های شما باید با محتوای شما مرتبط باشد. استفاده از هشتگ های مناسب شما را در معرض مخاطبان مناسب قرار می دهد. کسی که به احتمال زیاد به موضوع پیج یا خدمات و محصول شما علاقه مند است و به احتمال زیاد مشتری می شود. استراتژی سئو اینستاگرام شما باید به خوبی تدوین شود تا اطمینان حاصل شود که هر پست را برای بالاترین مشارکت بهینه می کنید. همچنین می توانید در استوری های اینستاگرام خود از هشتگ استفاده کنید تا در استوری های آن هشتگ خاص دیده شوید.
پیوند دادن پیج اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی.
اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که لینک سایر شبکه های اجتماعی خود را اضافه نمایید. و هنگام اشتراک گذاری پیوند (توییتر) یا تصویر (فیس بوک) شما در جای دیگر به اشتراک گذاشته می شود.
همچنین اشتراک گذاری لینک پیج اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی به افزایش دیده شدن شما کمک می کند.
یک عنوان و هشتگ نیز اضافه کنید تا هنگامی که در توییتر به اشتراک گذاشته می شوند که جستجو بیشتر بر اساس هشتگ انجام می شود ، دسترسی و دیده شدن آنها را افزایش می دهد. همچنین می توانید هر پست را در Pinterest نیز به اشتراک بگذارید.
همچنین پیج اینستاگرام خود را در پروفایل و یا کانال های تلگرام خود نیز معرفی نمایید. اغلب اتفاق می افتد که اعضای تلگرام ، مشترکین توییتر یا دنبال کنندگان فیس بوک شما هنوز در اینستاگرام شما را دنبال نمی کنند.
بنابراین ، به عنوان یک نکته کارآمد در سئو اینستاگرام ، اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام خود در آنجا این فرصت را به آنها می دهد که ببینند چه محتوایی را ارسال می کنید و شما را در اینستاگرام نیز دنبال می کنند.
محتوایی ارزشمند تولید کنید تا کاربران محتوای شما را نشر دهند
تگ ها و منشن ها عواملی هستند که می تواند در سئو اینستاگرام و بیشتر دیده شدن پیج اینستاگرام شما مؤثر باشد. فقط به این دلیل که آنها به اینستاگرام اطمینان میدهند که محتوای شما خوب و ارزشمند است و مردم آن را دوست دارند.
بنابراین الگوریتم فرض خواهد کرد که افراد بیشتری می توانند از آن سود ببرند و محتوای شما را از طریق صفحه اکسپلور به افراد بیشتری نشان دهند.
تگ ها و منشن ها کمی شبیه به بک لینک های وب سایت در اینستاگرام است. وقتی شخصی پست شما را در استوری خود به اشتراک می گذارد و شما را تگ گذاری می کند ، مخاطبان خود را در معرض محتوای شما قرار می دهد.
برای ایجاد محتوای ویدیوی IGTV زمان بگذارید
اگر قبلاً ایجاد محتوای IGTV را شروع نکرده اید ، منتظر چه چیزی هستید؟
با اضافه شدن یک بخش اختصاصی IGTV در صفحه Instagram Explore ، فیلم های IGTV شما می توانند در مقابل چشم بسیاری از مخاطبان قرار بگیرند.
و نکته قابل توجه در مورد IGTV این است که به دلیل اینکه فیلم ها برای بارگذاری در کانال باید بیش از 60 ثانیه باشند ، فرصتی درخشان برای بینندگان جدید است تا شما یا کسب و کار شما را بشناسند.
در مقایسه با ویدیو ها به صورت پست (که باید کمتر از یک دقیقه طول بکشد) ، شما واقعاً می توانید خودتان ، کسب و کار و یا محصولاتی که دارید را به نمایش بگذارید!
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0