نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو مارکتینگ

اگر شما هم صاحب یک وب سایت باشید و برای سئو سایت خود اقدام کرده باشید حتما برای یک بار هم که شده کلمه سئو مارکتینگ را شنیده اید. اما نمی دانید سئو مارکتینگ چیست؟ چطور میتونه باعث رشد درآمد و بهبود کسب و کارتان بشود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد نکاتی را برای شما توضیح دهیم.

سئو مارکتینگ چیست؟

سئو مارکتینگ یکی از روش هایی است که به کمک آن می توانید با کم ترین هزینه در کلید واژه های سایت خود به رتبه های برتر گوگل در صفحه ی اول برسید. البته که رسیدن به صفحه اول گوگل با کمک سئو مارکتینگ اصول و قواعدی دارد که باید حتما آن ها را رعایت کنید تا بتوانید موفق شوید.

سئو مارکتینگ چه مزایایی برای کسب و کار شما خواهد داشت؟

سئو مارکتینگ یکی از روش های بسیار مفید تبلیغاتی است که می توان به کمک آن ترافیک هدفمند سایت را افزایش داد و این طریق ورودی های بیشتری را به سایت جذب کرد. در این روش نرخ بازگشت سرمایه بالاست.

بهترین ابزار سئو مارکتینگ چیست؟

برای اینکه بتوانید سئو مارکتینگ را به درستی انجام دهید می توانید از یک سری ابزار کمک بگیرید، سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و گوگل ترند از جمله ابزارهایی هستند که می توانید به کمک آن ها رفتار کاربران را به خوبی تحلیل کنید. از نتایج حاصل از این تحلیل ها برای انجام فعالیت هایی که در استراتژی سئو مارکتینگ تنظیم کرده اید استفاده کنید.

مزایا سئو مارکتینگ

تا اینجای مقاله متوجه شدید که سئو مارکتینگ چیست و چگونه میتوان اصول سئو مارکتینگ را پیاده سازی کرد. در این قسمت از مقاله میخواهیم درباره مزایا سئو مارکتینگ  برای شما توضیحاتی را ارئه دهیم تا بیشتر با اهمیت این موضوع در بازاریابی اینترنتی آشنا شوید.

سئو یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از تکنیک های هر دو روش می توانید وضعیت کسب و کار خود را بهبود دهید.

  • سئو زیرمجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است که به آن بازاریابی سئو نیز گفته می شود. به کمک این روش بازاریابی می توانید به صفحه اول نتایج گوگل بیایید و با بیشتر دیده شدن تعداد کاربران بیشتری را جذب کنید.
  • اولین مسئله ای میتوان به عنوان مزایا سئو مارکتینگ از آن یاد کرد این است که با حضور در صفحه اول گوگل و رتبه های برتر جستجو میتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت تان هدایت کنید و فروش محصولات و یا خدمات تان را به مشتری های بیشتری ارائه دهید و درآمدتان را چندین برابر کنید.
  • موردی که در بالا به آن اشاره کردیم مشتریانی را وارد سایت شما میکند که کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو کرده اند اما از دیگر مزایا سئو مارکتینگ  هدایت کاربران گوگل از سایت های دیگر به سایت شما می باشد که اعتبار این ورودی ها زیاد است و میتواند برای خدمات سایت شما برندسازی انجام دهد.
  • درست است که افزایش درامد یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری است اما باید بدانید که پول همه چیز نیست. درواقع همیشه فروش بیشتر هدف سئو و دیجیتال مارکتینگ نیست! گاهی هدف از راه اندازی یک سایت و بازاریابی سئو این است که این سازمان و یا فروشگاه به عنوان یک برند معتبر در بین کاربران گوگل شناخته شوند و همه خدمات و محصولات این سایت را به نام بشناسند. برندینگ سازی از دیگر مزایا سئو مارکتینگ که همین برند سازی سبب جذب مشتریان دائمی میشود.
  • البته مه جذب مشتری هدف نهایی ما در Seo در دیجیتال مارکتینگ نیست! رضایت مشتری و جذب چند باره مشتریان قدیمی هدف نهایی است که باید به آن دقت شود که تنها با بازاریابی سئو میتوان به این مهم دست پیدا کرد.

مهمترین کاربرد سئو مارکتینگ چیست؟

همان طور که می دانید همیشه افراد نسبت به تبلیغات گارد می گیرند و راحت هر چیزی که در مورد آن تبلیغ شده است را انتخاب نمی کنند. انگار در ذهن آن ها نقش بسته که تبلیغات قصد فریب آن ها را دارد. سئو مارکتینگ یکی از روش های تبلیغاتی است که هدف آن این است که به صورت غیر مستقیم و بدون اینکه کاربر حس کند دارد بر روی لینکی کلیک می کند که هدفش تبلیغات است آن را به صفحه فرود مورد نظر برای خرید محصول و یا خدمات هدایت می کند. مشتری با رضایت و علاقه محصولی را می خرد و یا حتی آن را به دیگری توضیه می کند بدون آنکه بداند احساس کند بر اساس یک تبلیغ آن را خریده است.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

یادگیری سئو از 0 تا صد

با گسترش دنیای کسب و کارهای اینترنتی و افزایش تعداد افرادی که نیاز به خدمات سئو دارند، افرادی برای آموزش و یادگیری سئو علاقه نشان داده اند . شما با یادگیری این مهارت می توانید با گرفتن پروژه های سئو و یا سئو سایت خود برای خود درآمدزایی داشته باشید. در ابتدا برای شما توضیح می دهیم که اصلا به راستی چیست و در ادامه می گوییم که برای اینکه بتوانید سئو را یاد بگیرید چه باید بکنید و چه راهی را باید طی کنید.

سئو seo چیست؟

سئو مجموعه روش هایی است که با استفاده از آن ها می توانید سایت را برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنید تا سایت و محتوایی که در آن قرار می دهید برای گوگل قابل درک باشد. برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را کراول کنند و محتوای سایت شما را متوجه شوند باید یک سری اصول را رعایت کنید. در ادامه بیشتر در مورد بخش های مختلف سئو برای شما توضیح می دهیم.

 برای یادگیری سئو به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای یادگیری سئو به منابع و ابزارهایی نیاز داریم. منابع ایرانی و خارجی بسیار هستند. شما می توانید برای درک مفاهیم اولیه از وبلاگ ahrefs،semrush  استفاده کنید. البته در وب فارسی هم سایت هایی مثل وبسیما وبلاگ خوب و قوی دارند. یک سری ابزار هم وجود دارد که برای اینکه بتوانید به عنوان سئوکار فعالیت داشته باشید نیاز است کار کردن با آن ها را به خوبی یاد بگیرید. دوره هایی هم وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

روند آموزش سئو را اصولی و هدفمند پیگیری کنید

به جرات می‌توانم بگویم هر فردی که در اینترنت یک وب ‌سایت دارد و یا برای یک شرکت تکنو لوژی کار می‌کند باید سئو را به خوبی بداند. ولی شاید سؤال شود از کجا شروع کنم؟

چگونه و با چه منابعی یادگیری را آغاز کنم؟ نگران نباشید تا چند دقیقه دیگر به پاسخ تمامی سؤالاتتان خواهید رسید.

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در پروسه آموزش سئو عدم آگاهی از روند صحیح و اصولی سیستمی است که شما را در نتیجه به خواسته ‌تان می ‌رساند. متأسفانه استفاده از منابع بی‌ کیفیت و خالی از بار علمی اکثر سایت‌ها باعث شده تا اطلاعات بعضاً اشتباهی در اختیار علاقه ‌مندان یادگیری این دانش مهم و درآمدزا قرار گیرد که در انتها با ایجاد دلسردی و شکست اغلب افراد را از ادامه مسیر خارج خواهد کرد.

با یادگیری سئو می توان تا چه اندازه درآمد داشت؟

با یادگیری سئو می توانید به عنوان سئوکار فعالیت داشته باشید و بر اساس میزان مهارتی که به دست آورده اید. درآمد سئو شما از حداقل ماهی 3 میلیون تومان و تا بیش از 50 میلیون تومان درآمد داشته باشید.همه چیز بستگی به شما و میزان مهارت های شما دارد. اینکه شما مسلط به سئو داخلی و سئو خارجی و سئو تکنیکال باشید یا اینکه تنها به یکی از این سه مهارت داشته باشید در میزان درآمد شما حال چه به صورت فریلنسر کار کنید و چه در یک شرکت تاثیر گذار است.

یادگیری سئو داخلی

برای اینکه به سئو داخلی (آن پیج) مسلط شوید باید بتوانید محتوای یونیک تولید کنید، لینک سازی اصولی و صحیح انجام دهید،متا تایتل و متادیسکریپشن مناسب و صحیح و البته جذاب بنویسید. توانایی تحقیق کلید واژه داشته باشید. بتوانید کیورد تارگتینگ صحیحی داشته باشید.

یادگیری سئو خارجی

بحث سئو خارجی( آفپیج) یا سئو خارجی بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید رتبه کلید واژه های سایت را بهبود دهید نیاز است از تکنیک های سئو خارجی مثل انتشار رپورتاژ استفاده کنید. البته اینکه چطور رپورتاژ انتشار دهید در چه سایت هایی رپورتاژ منتشر کنید بسیار مهم است. اینکه چه عنوانی را برای رپورتاژ انتخاب کنید. در موفقیت رپورتاژ و میزان اعتباری که سایت شما دریافت می کند بسیار مهم است. هر چقدر در این حوزه متخصص تر شوید می توانید با به دست آوردن رتبه های بهتر میزان درآمد خود را در پروژه هایی که می گیرید بیشتر کنید.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال نیاز به دانش فنی دارد. اگر دانش فنی خود را تقویت کنید می توانید در حوزه سئو تکنیکال متخصص شوید. لازم است برای این که در حوزه تکنیکال متخصص شوید به دانش برنامه نویسی سایت مثل html css،java script آشنایی داشته باشد. نیاز نیست برنامه نویس باشد فقط کافی است که به دانش برنامه نویسی آشنایی داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو محلی یا لوکال

سئو محلی یا لوکال یکی از تکنیک هایی است که می توانید به کمک آن میزان ورودی های سایت  را افزایش دهید. زیرا با بررسی های که انجام شده البته با استفاده از ابزارهای خود گوگل ، بسیاری از افراد در جستجوهای خود برای دریافت یک خدمت و یا خرید محصول جستجوهایشان را به صورت محلی انجام داده اند. مثلا خدمات سئو در تهران، خرید کتاب در اهواز ، خرید فرش در جردن تهران و .... به همین دلیل شما به عنوان یک سئوکار و یا یک شرکت سئو اگر روی این کلمات کار کنید می توانید ورودی بگیرید و با افزایش ترافیک سئو سایت خود را هم تقویت کنید. زیرا برای سئو سایت در اهواز نیاز نیست حتما در اهواز باشید می توانید یک شرکت سئو در تهران باشید اما این خدمات را برای یک کسب و کار در اهواز انجام دهید. 

 سئو محلی چیست؟

در سئوی محلی یا لوکال  گوگل برای نتیجه مورد جستجوی کاربران ، موقعیت کاربر را با استفاده از IP او تشخیص می دهد و نتایج خود را بر این اساس  به شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر عبارت بهترین رستوران را جستجو کنیم، گوگل به ما نزدیک ترین نتیجه را با توجه به موقعیت مکانی ما ارائه می‌دهد. این امر کمک می‌کند تا کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی که در حال جستجو هستند، ارائه دهند. همانطور که گفته شد مکان جغرافیایی افراد با استفاده از IP قابل شناسایی است؛ اما مکان جغرافیایی کسب‌ و کار یا همان وب سایت با رعایت چند نکته ساده و مشخص تعیین می‌شود.

مراحل انجام سئو لوکال یا محلی

برای اینکه بتوانید برای سایت خود سئو لوکال یا محلی را تقویت کنید پیشنهاد می کنیم این موارد را پیش ببرید.

 کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید

 همیشه تحقیق کلمات کلیدی مهمترین مرحله است . در سئو لوکال یا محلی  هم با انجام تحقیق کلمات کلیدی و مکان هایی که ارزش هدف گذاری دارند، درک بهتری از آنچه که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد، خواهید داشت. برای شروع تحقیقات خود برای لوکال سئو، از این ابزارها استفاده کنید:

  • Google Keyword Planner
  • Answer the Public
  • Keywords Everywhere
  • Wordtracker

بررسی رقبا

حتما رقبای خود را بررسی کنبد و ببیند روی چه کلماتی در سئو لوکال یا محلی کار کرده اند. برای این کار می توانید از ابزار سیمیلار وب استفاده کنید.

سئو داخلی برای کلمات کلیدی

برای انجام سئو داخلی کلمات کلیدی محلی نیاز است به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید. در ابتدا باید ساختار سایت را برای سئو محلی بهینه سازی کنید، این بدین معنا است که باید برای هر کدام از موقعیت‌های جغرافیایی که در آن فعالیت دارید، یک صفحه فرود جداگانه طراحی کنید و آن را برای عبارت محلی همان مکان بهینه کنید. مثلا اگر شما رستوران با چندین شعبه در شهرهای مختلف دارید، باید برای هرکدام از عبارت های رستوران در تهران یا رستوران در شیراز و... یک صفحه فرود ساخته و آن را برای عبارت موردنظر بهینه‌سازی نمایید

بهبود سئو خارجی برای کلمات محلی

یکی از راه هایی که می توانید موقعیت و رتبه کلید واژه های محلی خود را بهبود دهید این است که با لینک سازی های خارجی و کمک گرفتن از انکر تکست های محلی و البته استفاده از سایت های محلی وضعیت رتبه کلیدواژه های خود را بهبود دهید.

حتما به نظرات کاربران خود توجه ویژه نشان دهید

یکی از مواردی که جدیدا بسیار مهم شده است این است که کاربران زمانی که قصد خرید یه محصول و یا دریافت یک خدمت از سایتی را دارند، نظرات مشتریان قبلی را مطالعه می کنند. این نظرات بر تصمیم گیری آن ها برای خرید از شما تاثیر ویژه ای دارد.

از سایر جنبه های سئو غافل نشوید

درست که که سئو و بهینه سازی سئو لوکال یا محلی می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد اما نباید از دیگر جنبه ها ومزایای سئو سایت خود غافل شوید. زیرا تعداد مشتریانی که می توانید از این مسیر ( سئو محلی ) به سایت خود جذب کنید کم نیست اما آنقدر هم زیاد و گسترده نیست که بتوانید جانعه هدف خود را محدود به یک ناحیه جغرفیایی نمایید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که تعرفه سئو سایت را برای سئو محلی زیاد در نظر نگیرید.

نتیجه گیری:

سئو لوکال برای افزایش تعداد مشتریان یک سایت و البته بهبود وضهیت برندیگ بسیار مهم است. با وجود مزایای زیادی که می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد که یکی از آن ها افزایش درآمد است اما نباید کل تمرکز خود را بر روی سئو لوکال قرار دهید زیرا جامعه هدف در یک منطقه جغرافیایی محدود است و اگر به دنبال برندیگ و درآمدهای زیاد هستید باید دامنه فعالیت خود را در سطح وسیع تری انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

تکنیک های سئو کلاه سیاه

استفاده از روش سئو کلاه سیاه ، همانند یک راه میانبر، نقش موثری در بهبود رتبه سایت شما در گوگل و جذب بازدیدکنندگان بیشتر دارد. بهتر است که قبل از استفاده از  روش های سئو کلاه سیاه، در مورد عواقب آن فکر کنید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. تجربه نشان می‌ دهد که ضرر استفاده از روش‌های کلاه سیاه بسیار بیشتر از سود آن می‌باشد و تاثیر منفی و گاها جبران ناپذیری در سئوی سایت شما خواهد داشت. بله درست است پنالتی! یکی از راه هایی که می توانید پروژه سئو سایت خود را با موفقیت انجام دهید این است که برای برای مشاوره سئو عجله کن برای خدمات سئو اقدام کن!

سئو کلاه سیاه چیست؟

تکنیک های سئو کلاه سیاه عموما بر رشد سریع رتبه سایت در نتایج گوگل تمرکز میکنند و توجهی به بهبود تجربه کاربری و رضایت کاربر نخواهند داشت. هدف اصلی از این کار کسب جایگاه بهتر ولی غیر واقعی است و تلاش میشود از نقاط ضعف گوگل در تشخیص صفحات بهتر استفاده شود.

تکنیک های کلاه سیاه مدام در حال تغییر هستند و هر زمان که گوگل راه حلی برای شناسایی این سایت ها پیدا می کند روش های جدیدی پیدا میشوند. با استفاده از سئو کلاه سیاه شما خیلی سریع رشد میکنید و به جایگاه مناسب میرسید ولی جایگاه شما بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز ممکن است توسط گوگل جریمه شده و از لیست نتایج حذف شوید. درواقع سریح بگوییم باد آورده را باد می برد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک Cloaking

در این روش کاربر به آدرس دیگری ریدایرکت نمی شود بلکه محتوایی متفاوت با آنچه ربات گوگل ایندکس کرده مشاهد می کند. به عنوان مثال زمانی که ربات گوگل وارد صفحه می شود محتوای آن شامل متن و تصاویر مناسب است ولی با ورود کاربر به صفحه، محتوایی دیگر به او نمایش داده خواهد شد.

 Bait and Switchترفندی برای جذب کاربر و تغییر محتوا

یکی از ترفندهای زیرکانه سئو کلاه سیاه که در گذشته طرفداران زیادی داشت، تکنیک Bait and Switch (جلب توجه و تغییر) است. جالب است بدانید که نام این روش از یک روش تبلیغاتی معروف در آمریکا گرفته شده است. در این روش، آگهی های اغراق آمیز و جذابی در اختیار مشتری قرار داده می‌شوند، اما بعد از جلب توجه، مشتری کالایی را می‌خرد که محصول تبلیغ شده نبوده و تنها نمونه مشابهی از آن است. این حقه تبلیغاتی در دنیای سئو و جذب کاربر به سایت هم نمود عینی دارد.

شاید یک مثال آشنا از این تکنیک کالاهای موجود در سوپرمارکت ها باشد. زمانیکه برای خرید بستنی عروسکی اقدام میکنید با یک تصویر زیبا مواجه میشوید ولی به محض باز کردن بسته متوجه تفاوت محصول واقعی با تصویر چاپ شده خواهید شد.

لینک های اسپم در فوتر سایت ها

این گونه بک لینک ها تنها در فوتر سایت ها قرار گرفته و با هدف افزایش آتوریتی آنها درج می شوند. سایت هایی که اقدام به کسب این گونه بک لینک ها هستند غالبا از نتایج منفی آن خبر ندارند. اغلب این گونه لینک ها در سایت های نامرتبط قرار می گیرند و جزء لینک های غیر طبیعی هستند.

 اسپم کردن در بخش کامنت وبلاگ ها

همانطور که از نام این تکنیک نیز پیداست، این تکنیک کلاه سیاه شامل اضافه کردن لینک وب سایت خود در قسمت کامنت وب سایت های مختلف است. این عمل امروزه کمتر انجام می شود، چرا که موتورهای جستجو مانند گوگل در بروزرسانی های جدید الگوریتم های خود لینک های بخش کامنت را عملا در رتبه بندی سایت ها در نظر نمی گیرند. بهتر است بدانید که وبلاگ های معتبر لینک های بخش کامنت خود را با تگ نوفالو منتشر می کنند. این مسئله بدین معناست که موتورهای جستجو مانند: گوگل این لینک ها را دنبال نکرده و اعتبار صفحه را به آن ها منتقل نمی کنند.

علی رغم صحبت های اخیر، اما همچنان افراد بسیاری زیادی هستند که هنوز هم اقدام به چنین کاری می کنند. حتی سرویس هایی نیز برای انجام اتوماتیک این کار در اینترنت وجود دارند. کامنت گذاری اسپم به همراه قرار دادن بک لینک از سایتتان یک روش کلاه سیاه برای سئو سایت شما محسوب شده است و پیشنهاد می کنیم که از انجام آن خودداری کنید.

در صورتی که سایت شما دارای بخش نظر دهی به مطالب. بخش کامنت گذاری است، بهتر است که تصمیماتی را اتخاذ کنید تا وبلاگ سایت شما به انبوهی از کامنت های اسپم تبدیل نشود. گوگل صفحاتی را که دارای انبوه زیادی از کامنت های اسپم هستند را با جریمه رو به رو ساخته و از نتایج جستجو پاک می کند. استفاده از ابزارهایی مانند ریکپچای گوگل یکی از روش های ممانعت از ربات های کامنت گذار است.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو محتوا | چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم؟

گوگل اعلام کرده است که محتوای خوب یکی از سه عامل مهم در رتبه دهی سایت است. اما اینگه گوگل از کجا تشخیص می دهد یک  محتوا محتوای خوب است؟ سئو با اصول و تکنیک هایی که دارد محتوایی را می سازد که برای کاربر مفید و از جانب او مورد پسند خواهد بود. بنابراین می توانیم بگوییم سئو محتوا موجب می شود محتوای نوشته شده محتوایی مفید از جانب گوگل برای کاربر ارزیابی شده و در جایگاه بهتری نسبت به بقیه در گوگل قرار بگیرد. با رسیدن به بهترین جایگاه های گوگل در صفحه اول می توانید از رقبا در بحث سود و درآمد پیشی بگیرید. پس یادت نره با سئو فروشت چند برابر کن!

نکات مهم در یک محتوای مخاطب محور ( سئو محتوا) :

  • محتوایی  را می توان محتوای مخاطب پسند دانست که، نیاز مخاطب را درک کرده است و از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربر استفاده کند. از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.
  • محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد یک محتوای مخاطب محوز است. محتواهای طولانی ( محتوایی که بیش از ۱۰۰۰ کلمه دارد) تمایل دارند که در نتایج جستجو رتبهٔ بهتری داشته باشند. پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. یکی از استراتژی هایی که در سئو محتوا بسیار جایگاه ویژه دارد تکنیک محتوای آسمان خراش است. محتوای بیش از 2000 کلمه را محتوای آسمان خراش می گویند.
  • محتوایی که مخاطب محور است به صورت خودجوش کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند. زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.

نکات مهم در سئو محتوا که بهتر است آن ها را رعایت کنید

  • محتوای سئو شده محتوایی است که عاری از خطاهای املایی و دستوری باشد. این محتوا ( محتوای سئو شده) اصلاح شده است. درواقع پس از نوشتن متن توسط نویسنده توسط شخص دیگری این محتوا ویرایش و اصلاح می‌شود. وجود خطاهای املائی و دستوری در یک متن شوخی نیست، به عنوان مثال مادرم اخیراً یک عکس از خطاهای دستوری از پستی که اخیراً Propecta Facebook منتشر کرده است برایم ارسال کرد. توجه داشته باشید که خطای گرامری در محتوای افرادی وجود دارد که شما در زندگی روزانهٔ خود به آنها نیاز دارید.
  • محتوایی است که به منابع خوب و معتبر لینک داده است. به عنوان مثال ویکی پدیا یک منبع خوب از نظر گوگل است بنابراین اگر به ویکی پدیا در محتواهای خود لینک دهید گوگل محتوای شما را که به یک سایت مرجع و البته مفید برای کاربران است لینک می دهید ارزش و اعتبار می بخشد و محتوای شما رابه عنوان یک محتوای سئو شده در نظر می گیرد.
  • محتوایی است که مطابقت آن با واقعیت بررسی شده است. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید و به حرف آن اعتماد نکنید.

چند مورد از تکنیک های سئو محتوایی

  • یک از مهمترین تکنیک ها در بحث سئو محتوا این است که باید سرعت لود صفحات باید حداکثر 3 ثانیه باشد. بنابراین باید به حجم تصاویر و سایر فایل های رسانه ای خود توجه کنید. زیرا کاربر سایتی که سرعت لود بالایی دارد را سریع ترک می کند و منتظر لود شدن صفحات نمی ماند.
  • صفحه سایتی که از xml  پیروی کرده است باید نقشه سایت داشته باشد. وجود نقشه سایت به گوگل کمک می کند محتوای سایت شما را بهتر درک کند.
  • سعی کنید صفحات شما url  های کوتاهی داشته باشند. حداکثر کاراکترهای url نباید از 59 کاراکتر بیشتر باشد.
  • تا جای ممکن url دارای کلمه کلیدی باشد.
  • از موبایل فرندلی بودن سایت خود و نشان دادن خوب و درست محتوا در موبایل هرگز غافل نشوید.
  • محتوایی که تولید می کنید باید با ارزش باشد و گرهی از مشکلات کاربر را حل کند. در واقع محتوایی با ارزش است که بر اساس نیاز کاربر تولید شود و  بتواند نیاز او را پاسخ گو باشد. برای اینکه این موضوع اوکی شود باید در نوشتن محتوا به بحث پرسونای مخاطب توجه ویژه داشه باشید. 
  • با آنالیز سئو وب سایت رقبا می توانید نکات مهمی در سئو محتوا به دست بیاورید و در محتواهای خود از آن استفاده کنید.


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

تفاوت گوگل ادز و سئو چیست؟ کدام بهتر است؟

اگر شما هم صاحب یک وب سایت باشید حتما می دانید برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود به سود برسید، باید در صفحه اول گوگل دیده شوید. برای رسیدن وب سایت شما به صفحه اول گوگل دو راه پیش روی شماست. سئو و گوگل ادز دو راه پیش روی شماست. اما تفاوت سئو و گوگل ادز چیست؟ هر دو روش های بازاریابی دیجیتال هستند، اما این کجا و آن کجا؟ در ادامه بیشتر در مورد سئو و گوگل ادز برای شما توضیح می دهیم. یکی از مهمترین مزایای سئو این است که می تونی با سئو فروشت چند برابر کن!

سئو چیست؟

سئو مجموعه از روش هاست که به صورت فرآیند بر روی یک سایت انجام می شود و موجب بهینه سازی آن سایت برای موتورهای جستجو شده تا در بهترین نتایج در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. البته تمامی این اتفاق ها یک شبه نمی افتد و شما باید صبور باشد ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بتوانید نتایج حاصل از تلاش های خود را ببینید.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز به تبلیغات کلیکی هم معروف است. درواقع تبلیغات گوگل است و شما با پرداخت پول به گوگل می توانید در بهترین جایگاه های صفحه اول قرار بگیرید. البته که این بار نیازی به صبر هم نیست. همه چیز یک شبه اتفاق می افتد. البته تنه پرداخت پول کافی نیست. تکنیک هایی نیاز است که باید بدانید.

تفاوت تبلیغات کلیکی گوگل و سئو سایت

حال که شما یک دید کلی در خصوص تبلیغات گوگل و سئو سایت به دست آوردید، زمان آن رسیده است که ، فرق تبلیغات کلیکی گوگل و سئو سایت را به تفضیل برای شما شرح داده و این دو را مقایسه کنیم. اگر هنوز نمی دانید که کدام مورد برای وب سایت و کسب و کار شما مناسب تر است ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

  • بهتر است بدانید که سرویس گوگل ادوردز برای ثبت تبلیغات صرفا در موتور جستجوی گوگل می باشد، امّا تکنیک های سئو قابل پیاده سازی بر روی تمام موتورهای جستجو است.
  • رسیدن به صفحه اول گوگل و جذب ترافیک ارگانیک با استفاده از سئو از سمت گوگل هزینه ای در بر ندارد. تنها هزینه لازم مربوط به هزینه کمک گرفتن از یک سئو کار است. اما جذب ترافیک توسط گوگل ادوردز مستلزم پرداخت هزینه می باشد. البته جموعه فرآیندهای بهینه سازی برای سایت دارای هزینه و زمان می باشد. یعنی هیچ هزینه ای برای کلیک های انجام شده بر روی نتایج طبیعی پرداخت نمی شود اما برای اینکه بتوانید موقعیت خود را در موتورهای جستجو و به کمک سئو حفظ کنید به کار و تلاش مداومی نیاز خواهید داشت.
  • تبلیغات گوگل همیشه در بالا و یا پایین صفحه اول گوگل قرار می گیرند. امّا برای به دست آوردن چنین جایگاهی با استفاده از سئو سایت باید تلاش بسیاری کرده و زمان زیادی صرف کنید. درواقع ادوردز هم تکنیک های خودش را دارد.
  • ادوردز نمایش کسب و کار شما در نتایج جستجو را بیشتر از سئو تضمین می‌کند. در مورد سئو هیچ تضمینی برای رتبه بندی در نتایج طبیعی موتورهای جستجو وجود ندارد. درواقع گوگل است که تصمیم می گیرد.
  • نتیجه گیری با تبلیغات گوگل بلافاصله خواهد بود. همان قصه یک شبه به موفقیت رسیدن. این یعنی با استفاده از تبلیغات گوگل شما به محض شروع کمپین در صفحه اول گوگل دیده خواهید شد. ولی با پایان یافتن کمپین، سایت شما به جایگاه قبلی و واقعی خود باز خواهد گشت.
  • سئو می‌تواند کلیدواژه هایی با ترافیک بالا را هدف قرار دهد. فقط باید به خاطر داشته باشید که نباید محتوای خود را با کلیدواژه های بسیار پر کنید.
  • به کمک ادوردز محاسبه نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود اما این موضوع در سئو بسیار دشوار است زیرا فاکتورهای زیادی در سئو دخیل هستند و نمی توان به سادگی بازگشت سرمایه را محاسبه کرد.
  • تبلیغات گوگل ادودرز می توانند در بالای لیست نتایج طبیعی به نمایش درآید. در برخی از صفحات نمایش (به خصوص موبایل و دستگاه های موبایل) این نواحی تنها چیزی است که کاربر می تواند بدون اسکرول کردن مشاهده نماید.
  • گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد متغیرهای مختلفی از کلیدواژه های خاص را هدف قرار دهید و ازکلیدواژه های منفی برای عدم نمایش در عبارات خاص استفاده نمایید.
  • اگر سئو متوقف شود، رتبه بندی سایت در طول زمان به خاطر به روزرسانی های مداوم الگوریتم ها توسط گوگل، کاهش پیدا می کند.
  • سئو می تواند کیفیت و کمیت لینک های ورودی به سایت را بهینه سازی کند.

سئو یا گوگل ادز کدام بهتر است؟

یکی از سوالاتی که صاحبان کسب و کارها بسیار از ما می پرسند این است که برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرند کدام روش بهتر است. باید بدانید که سئو و گوگل ادز هر کدام ویژگی هایی دارند و با توجه به کسب و کار مورد نظر برای هر کسب و کاری یکی از این دو روش و گاهی ترکیبی مناسب از هر دو مناسب است. سئو همان طور که گفتیم برای اینکه به نتیجه برسد نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد. بنابراین اگر کسب و کار شما به گونه ای است که سهم بازار کسب و کار شما بسیار گسترده است می توانید سئو را شروع کرده اما تا زمانی که به نتیجه برسد از تبلیغات گوگل ادوردز هم استفاده کنید. قیمت سئو در مقایسه با قیمت تبیلغات ادز کم تر است. اگر بتوانید شرکت یا فریلنسری پیدا کنید که قیمت سئو منصفانه به شما ارائه دهد می توانید از نظر هزینه سئو را برتر و بهتر از تبلیغات ادز در نظر بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو در تهران | چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟

سئو در تهران با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین در این شهر یکی از فرصت های شغلی هم محسوب می شود. بنابراین اگر شما هم توانایی سئو سایت دارید می توانید به عنوان متخصص به صورت فریلنسر و یا شرکت سئو به این کسب و کارها خدمات سئو ارائه دهید. در ادامه به شما می گوییم سئو چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد. همچنین به شما توضیح می دهیم که چطور می توانید با سئو به صفحه اول نتایج برسید و با جذب ورودی های بیشتر میزان درامد کسب و کار آنلاین خود را افزایش دهید. در ابتدا باید بتوانبد دانش این را داشته باشید که چطور یک تیم مناسب و یا یک شرکت سئو برای انجام سئو سایت خود پیدا کنید.

شرکت سئو در تهران

شما به عنوان کسی که تصمیم به برون سپاری سئو برای سایت خود دارید حتما تا به حال جست‌ و جوی زیادی برای یافتن شرکت سئو در تهران داشته‌اید. اما قبل از هر چیزی شمانیاز دارید که بتوانید تشخیص دهید که چه تیمی برای انجام سئو سایت شما مناسب است و می تواند این کار را به درستی و صحیح انجام دهد. از جمله ویژگی‌های یک شرکت سئو در تهران و یا هر شهر دیگر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:.

  • مهارت کافی در انجام پروژه های مربوط به سئو بهینه سازی سایت
  • تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سئو در تهران و ارائه‌ی نمونه‌کارهای آنلاین
  • توانایی برنامه‌ریزی و زمان ‌بندی بر اساس نیاز مشتری
  • شناخت کسب ‌و کارهای مختلف و نیاز های آن‌ها و آگاهی از وضعیت رقبا
  • ارائه‌ی خدمات با قیمت مناسب
  • و …

اگر توانستید یک شرکت سئو سایت در تهران با این ویژگی‌ها پیدا کنید، همکاری ‌تان را بلافاصله با آن‌ها آغاز نمایید و مسیر افزایش مخاطبین و مشتریان خود را هر چه زودتر طی کنید. اما چرا سئو تا این اندازه اهمیت دارد؟ در بخش بعد به این مورد خواهیم پرداخت.

اهمیت سئو و بهینه سازی برای کسب و کارها

سئو در تهران مانند سئو در هر شهر دیگری با توجه به گسترش روز افزون کسب و کارهای آنلاین در فضای گوگل ضروری است. شتید حتی مهم تر هم باشد. زیرا کسب و کارهای آنلاین در تهران نسبت به سایر شهرها گسترش بیشتری داشته است. اگر صاحب یک سایت شرکتی و یا آموزشی و یا فروشگاهی و حتی خدماتی باشید ، برای اینکه بتوانید به سود برسید نیاز دارید که در این فضا یعنی گوگل دیده شوید. برای دیده شدن طبیعی است که باید راهی را انجام دهید. یکی از بهترین راه ها که ارزان باشد و نتایج طولانی مدت و پایدار داشته باشد سئو سایت است. به این ترتیب شما با دیده شدن در فضای گوگل می توانید ورودی جذب کنید و با افزایش ترافیک به سایت خود شانس فروش را برای محصولات و خدمات خود افزایش دهید.

مشاوره سئو در تهران

 برای سئو در تهران باید به یک سری نکات توجه ویژه داشته باشید یکی اینکه حتما از حدمات مشاوره سئو سایت که شرکت های سئو ارائه می دهند استفاده کنید زیرا به این ترتیب می توانید با یک دید روشن قدم در راه سئو برای سایت خود بگذارید.

چطور به صفحه اول گوگل برسیم و درآمد خود را افزایش دهیم؟

البته که بری رسیدن به صفحه اول گوگل راه های زیادی وجود دارد منتهی برای اینکه بتوانید به صفحه اول برسید یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که صبور باشید. زیرا با سئو و بهینه سازی سایت نمی توانید یک شبه به صفحه اول برسید. سئو مجموعه اقداماتی است که اگر به صورت مستمر آن را انجام دهید و دلسرد نشوید حتما می توانید به نتایج خوبی برای سایت برسید. مجموعه کارهایی که برای بهبود سئو داخلی انجام می دهید از نوشتن محتوای ارزشمند و یونیک تا لینک سازی داخلی اصولی و از جمله کارهایی که برای بهبود سئو خارجی انچام می دهید مانند: انتشار رپورتاژ و خرید بک لینک تا کارهایی که برای بهبود سئو تکنیکال سایت خود انجام می دهید مانند: بهینه سازی سرعت لود صفحات ساتتان می تواند شما به رسیدن به هدفی که دارید نزدیک کند. البته کخ هر کدام از کاهایی که برای بهبود سئو داخلی و سئو خارجی و سئو تکنیکال انجام می دهید نیازمند روش ها و تکنیک هایی می باشد اما اگر به درستی و طبق اصول انجام شود حتما شما را به هدفی که دارید می رساند و رسیدن به هدف یعنی صفحه اول گوگل یعنی افزایش درامد و سود کسب و کار.

برای رسیدن به صفحه اول چرا سئو را انتخاب کنیم؟

یکی از سوالاتی که در جلسات مشاوره سئو به کرات از ما پرسیده می شود این است که آیا سئو تنها راه رسیدن به صفحه اول گوگل است. باید بگوییم که خیر. تبلیغات گوکل ادز یکی از راه هایی است که می تواند این راه چند ماهه را یک شبه طی کنید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. اما اینکه سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل ادز می توانید در مقاله ای که تفاوت سئو و گوگل ادز را تشریح کرده ایم مطالعه کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو کلاه سفید

روش های سئو کلاه سفید یکی از انواع روش های سئو و بهینه سازی سایت است که شما با استفاده از آن می توانید حتی در مقایسه با روش های سئو کلاه سیاه در بسیاری از کلیدواژه ها رتبه های خوبی کسب کنید. این روش از سئو کاملا بر اصول و قوانین سئو منطبق است و هیچ گونه تخلفی در آن وجود ندارد. اگر می خواهید با روش های سئو کلاه سفید بیشتر آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نوشتن محتوای ارزشمند و یونیک

نوشتن محتوای ارزشمند یعین محتوایی که بر اساس پرسونای مخاطب نوشته شده است. محتوایی که نیازی از کاربر را رفع می کند. مطالب جدید و به روز به کاربر ارائه می دهد. اربر با خواندن آن مطالب یک تجربه کاربری خوب از سایت شما به دست می آورد اگر کسب و کار شما فروش باشد با محتوای خوب و ارزشمند حتما می توانید میزان فروش خود را هم افزایش دهید. زیرا کاربری که با قصد خرید وارد صفحه ای از فروشگاه شما شده با خواند محتوای خوب و گرفتن اطلاعات مفید در مورد کالای مورد نظرش یک قدم به خرید آن محصول و یا دریافت آن خدمت نزدیک می شود. به علاوه محتوای خوب و کامل در عین کاربر پسند بودن گاهی موجب می شود رقبای شما آن صفحه از محتوای شما را به عنوان یک منبع به کاربران معرفی کنند.

به روز رسانی محتواهای قبلی

یکی از خدمات سئو کلاه سفید به روز رسانی محتواهای قبلی است. منظور از به روزرسانی کردن مطالب قدیمی این است که در گذشته مقاله‌ای را در مورد موضوع خاصی نوشته‌اید و در حال حاضر اطلاعات جدیدی در مورد آن موضوع پیدا کرده‌اید و قصد دارید که این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید. این مطالب را به مطالب محتوای قبلی اضافه می کنید یا اینکه بخشی از محتوای قبل را با محتوای جدید جایگزین می کنید.

برای درک بهتر این موضوع یک مثال ساده می‌زنم: در ماه‌های اخیر یک مقاله درباره «چگونگی عملکرد الگوریتم پنگوئن» نوشته‌اید. بعد از چند ماه، گوگل الگوریتم پنگوئن را آپدیت می‌کند. شما با نوشتن یک مقاله جدید با عنوان «الگوریتم پنگوئن بعد از آپدیت شدن چه تغییراتی کرده است؟»  یا  «الگوریتم پنگوئن آپدیت شد» مقاله قبلی را به روزرسانی می‌کنید. با این کار بار دیگر گوگل را مجاب می‌کنید که صفحات و مقالات قبلی‌تان را بازبینی کند و از طرف دیگر باعث افزایش ترافیک سایت خود شده و جذب کاربران جدید می‌شوید .

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی از چند جهت برای کسب و کار شما مفید است. یکی اینکه با فعالیت در شبکه های اجتماعی به برندینگ کسب و کار خود کمک می کنید. از طرفی تعداد لینک های بیشتری به سمت سایت شما فرستاده می شود و همین مسئله سئو سایت شما را تقویت می کند.

تکنیک محتوای آسمان خراش

تکنیک تولید محتوای آسمان خراش یکی از تکنیک های سئو کلاه سفید است که در یکی دو سال اخیر به شدت بازخورد مناسبی داشته. اولین بار نام این تکنیک در سطح وب انگلیسی مورد استفاده قرار گرفت و بعد از اینکه وب سایت های بزرگ فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ از مزایای آن نوشتند، به سطح وب فارسی هم راه پیدا کرد. اما محتوای آسمان خراش (sky scraper) چیست؟

محتوایی بلند و طولانی است که به طور کامل و جامع یک مفهوم خاص از کسب و کار شما را توضیح میدهد. این یعنی به جای تولید مقاله ای به عنوان “3 راهکار افزایش سرعت سایت” مقاله ای تولید کنید که تمامی روش های افزایش سرعت یک وب سایت در آن نوشته شده باشد. اغلب مقالات آسمان خراش چیزی در حدود 3 الی چندین هزار کلمه متن دارند.

استفاده از استانداردهای ساختاری گوگل (Rich Snippets)

براساس یک گزارش در سال 2014، بیش از یک سوم نتایج برتر جستجو در گوگل از استاندارد Schema Markup یا ریچ اسنیپت Rich Snippet یا ساختار استاندارد گوگل استفاده کرده اند. اما تنها 0.3 درصد از کل وب سایت ها از استاندارد Schema Markup استفاده میکنند.

البته با آپدیت سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس این مورد تا حد زیادی حل شده است که کمک زیادی به بهبود رتبه از طریق سئو کلاه سفید است. استاندارد Schema Markup براساس سایت Schema.org است، مجموعه کدهای html است که در ساختار کدنویسی سایت پنهان می شود و به صورت استاندارد برای معرفی یک صفحه وب سایت به کار می رود.

استفاده از Schema در وبسایت برای فهماندن نوع مطلب و کسب و کار شما به گوگل بسیار مفید است در واقع شما با قرار دادن کدهای Schema به گوگل می‌فهمانید که این بخش از وب سایت شما راجع چه موضوعی است همچنین یکی از راههای دریافت Sitelinks نیز استفاده از Schema است. از مزیت های این استاندارد، درک سریع و راحتتر یک صفحه برای موتورهای جستجو همچون گوگل و بیگ است که میتوانند بهتر صفحه یک سایت را در نتایج جستجو رتبه بندی کند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()