نوشته شده توسط : مستر امیری

نمونه کار سئو

امروزه شعار های تبلیغاتی مانند:با سئو فروشت چند برابر کن! صاحبان کسب و کارهای آنلاین را بیش از پیش برای دریافت خدمات سئو راغب کرده است. نمونه کار سئو یکی از فاکتورهای مهم در زمان تصمیم گیری برای بستن قرارداد با شرکت سئوکار است. نتیجه تمام فعالیت های سئو انجام شده را می توانید در افزایش ترافیک سایت و اینکه با چه کلمات کلیدی در صفحه نتایج serp گوگل قرار دارید فهمید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که رتبه کلیدواژه ها در  نتایج SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) همواره در حال تغییر هستد و هیچ کس مالک اول و آخر هیچ جایگاهی در گوگل نیست.

قبل از مشاهده نمونه کارهای سئو یک شرکت به این نکات توجه کنید:

  • سئو یک فعالیت چند روزه نیست. سئو باید به صورت مداوم انجام شود زیرا:
  • الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر هستند.
  • قدرت رقبای شما متغیر است و ممکن است رقبای جدیدی به وجود بیایند یا برخی از رقبا حذف شوند.
  • محیط گوگل، کاملا پویا است و رتبه ها همواره در حال تغییر هستند

بنابراین سئو یک عمل واحد که یک بار بر روی یک وب سایت اینترنتی انجام شود و پس از آن سایت فوق در گوگل رتبه مناسبی پیدا کند نیست. تیم سئو ما به عنوان بزرگترین و فعالترین تیم سئو در ایران تجربه انجام پروژه های سئو بسیار بزرگی را تا کنون داشته و افتخار همکاری با سایت های بزرگ اینترنتی در ایران را در کارنامه خود دارد.

مشاهده نمونه کارهای سئو

زمانی که قصد دارید با یک شرکت سئو قرارداد سئو ببینید یا به سراغ یک فریلنسر رفته اید. قبل از اینکه قرارداد سئو را امضا کنید و از خدمات سئو شرکت مورد نظر استفاده کنید، نمونه کارهای سئو آن شرکت و یا آن فریلنسر سئو را بررسی کنید. درست است که گاهی به دلیل تعداد زیاد نمونه کارهای سئو در زمینه های کاری مختلف نمی شود تمام آن ها را در سایت شرکت منتشر کرد. اما معمولا شرکت های سئو هر سه ماه یکبار آخرین نتایج بدست آمده در گوگل توسط مشتریان جدید و پروژه های شاخص قبل را منتشر می کنند. برای مشاهده جدیدترین و آخرین نمونه کارهای سئو آن ها می توانید کاتالوگ سئو آن شرکت سئو را دانلود کرده و نه تنها جدیدترین نمونه کارها را مشاهده کنید بلکه با روش های خدمات سئو و بهینه سازی آن شرکت هم بیشتر آشنا شوید.

وجود نمونه کار سئو در سایت شرکت سئو تا چه حد ضروری است؟

برای پاسخ به این سوال بگذارید یک مثال برای شما بزنیم. زمانی که قصد خرید محصولی را دارید چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین حتما آن را میبینید و بعد می خرید. با توجه به قیمتی که سئو سایت دارد می شود بدون دیدن هیچ پیشینه و رزمه ای از شرکت سئو یا فریلنسر سئو سایت خود را به او پسپاریم؟ دیدن نمونه کار از کسی که قرار است پروژه سئو خود را به او بسپاریم به ما کمک می کند تا حد زیادی با اطمینان بیشتری در مورد اینکه با شرکت سئو در مورد سئو سایتمان قرارداد ببندیم یا نه تصمیم بگیریم. زیرا پیشینه هر کس تا حد زیادی نشان دهنده روال کاری اوست. نمونه کارهای سئو نشان می دهد که شرکت سئو یا سئو کاری که قرار است با او کار کنیم آیا قبلا در حوزه کاری ما فعالیتی داشته است یا نه. اگر قبلا در حوزه کاری ما فعالیت داشته پروژه ای که انجام داده است تا چه حدی موفق بوده. به این ترتیب تصمیم گیری برای شما ساده می شود. به علاوه اینکه ریسک حاصل از تصمیم گیری هم برای شما کاهش می یابد.

چگونه نمونه کارهای یک شرکت سئو را آنالیز کنیم؟

بهترین کار برای آنالیز نمونه کارهای یک شرکت سئو این است که جایگاه آن نمونه کارها را در گوگل بررسی کنیم. گوگل بهترین منبع برای ماست تا بتوانیم صداقت یک سئو کار و شرکت سئو را در کارهایی که انجام داده است بسنجیم.

اگر کسی نمونه کار سئو نداشته باشد می توانیم به او اعتماد کنیم؟

البته که نمونه کار یک گزینه خوب برای بررسی میزان تخصص و تجربه یک شرکت یا یک سئو کار است. اما نمی توان گفت که تنها عاملی است که می توانیم بر اساس آن به یک سئوکار برای سپردن پروژه سئو اعتماد کنیم. گاهی هستند شرکت های تازه کاری که از سئو کارهای با دانش و تخصص خوبی بهره می گیرند . چون در ابتدای کار هستند نمونه کار ندارند. اگر شما یا مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکتتان به سئو آشنایی داشته باشید در یک جلسه می توانید تا حدودی میزان تخصص آن شرکت را تحلیل کنید و بر آن اساس تصمیم بگیرید. همچنین تعرفه بهینه سازی سایت که این شرکت ها ارائه می دهند نسبت به شرکت هایی که قدمت بیشتری دارند پایین تر است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

قرداد سئو

 صاحبان وب سایت ها بعد از اینکه به مفهوم سئو چیست؟ اشراف پیدا می کنند برای برون سپاری سئو سایت خود باید به دنبال شرکتی باشند که قرارداد سئو به آنها ارائه دهد. قرارداد سئو اولین و مهمترین عامل برای شروع همکاری بین شرکت سئو و مشتری است. با شناخت نیازها و خواسته های طرفین مفاد قرارداد مشخص می شود و به امضای طرفین می رسد تا هر کدام بدانند چه کارهایی را باید انجام دهند چه حق و حقوقی در این پروژه دارند.

در قرارداد سئو چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

اولین و مهمترین نکته که در قرارداد سئو و هر قرارداد دیگری باید در نظر داشته باشیم این است که باید در مورد مفاد آن با یک وکیل مشورت کنید. در خود قرارداد این موارد باید برای خدمات سئو وب سایت مشخص شده باشد:

1-حتما تارگت و هدف پروژه مشخص شده باشد.

2-حتما مشخص کنید که قرار است ورودی های سایت افزایش پیدا کند یا اینکه کلمه کلیدی خاصی به صفحه اول گوگل برسد.

3-تاریخ شروع و پایان پروژه مشخص باشد.

4-هزینه های انتشار رپورتاژ و خرید بک لینک را مشخص کنید بر عهده کارفرماس یا شرکت سئو.

5- نوع خدمات سئو که قرار است برای بهبنه سازی سایت انجام شود حتما ذکر شود که سئو داخلی، سئو خارجی یا سئو تکنیکال و یا هر سه قرار است روی پروژه سئو انجام شود.

6-زمان گزارش دهی اگر به صورت هفتگی یا ماهیانه است حتما مشخص شود.

7-هزینه کل پروژه و نحوه پرداخت آن مشخص شود.

8-میزان تولید محتوا را به صورت تقریبی مشخص کنید.

نمونه قرارداد خدمات سئو

مفاد قرارداد بهینه سازی سایت :
ماده ۱ – موضوع قرارداد: سئو و بهینه سازی سایت

فازبندی پروژه

فاز یک : بدست آمدن نتیجه جستجو کلمات ……………………………….. در صفحه اول گوگل
فاز دوم : بدست آمدن نتیجه جستجو کلمات ……………………………….. در صفحه اول گوگل

مدت انجام قرارداد

مدت زمان تحویل بین ۵ تا ۷ ماه در دوفاز می باشد.

تعهدات مجری پروژه

رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که کارفرما در اختیار طراح قرار می دهد و استفاده بهینه از آن برای انجام موضوع قرارداد.

ماده ۵– مبلغ قرارداد:

هزینه بهینه سازی وب سایت و به دست آمدن نتیجه صفحه اول گوگل با کلمات …………………………………………………………………………………. به مبلغ …………………. ریال (به حروف : ………………………………..) میباشد.

مراحل و نحوۀ پرداخت:

  • مرحلۀ ۱ : در هنگام قرار داد ۳۰ درصد مبلغ دریافت می شود.
  • مرحله ۲ : هنگام بدست آمدن نتایج فاز اول ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد تسویه می گردد.
  • مرحلۀ ۳ : زمان اتمام کار و بدست آمدن تمام نتایج در صفحه اول موتور جستجوی گوگل ۴۰ درصد مبلغ قرارداد دریافت می شود.(تسویه کامل مبلغ قرارداد)

فسخ قرارداد

فســخ یک جانبه قرارداد از سوی هریک از طرفین قرارداد به جز موارد ذکر شده در ماده ۸ قابل پذیرش نبوده و فسخ قرارداد فقط با توافق طرفین امکان پذیر است.

شرایط خاص :

در مواردی که به علل ناشی از شرایط خاص مانند تغییر استراتژی گوگل، که رفع آن خارج از حیطه توانایی مجری پروژه است، در صورت فسخ قرارداد، هیچ یک از طرفین حق مطالبه خسارت وارده را نخواهند داشت و اقدامات پس از فسخ از قبیل تسویه حساب با توافق طرفین صورت می گیرد و یا مدت زمان انجام پروژه برای پشتیبانی سایت تمدید می شود.

حقوق معنوی مجری:

مجری مجاز است تا نام و لینک وبسایت خود را در قسمت فوتر سایت کارفرما قرار دهد.

 عدم موفقیت :

۱- در صورت بروز اشتباه از طرف کارفرما(مانند فعالیت های بلک هت)، مجری طرح هیچ مسئولیتی در قبال اتفاقاتی که ممکن است بیفتد ندارد.
۲- اگر کارفرما در پروسه انجام پروژه تصمیم به تعویض کلمه کلیدی و یا اضافه کردن کلمه کلیدی جدید گرفت باید هزینه کار جدید پرداخت شود.
۳- اضافه کردن کلمه کلیدی جدید در طول انجام پروژه با توافق طرفین برای هزینه و مدت زمان لازم برای انجام کار می باشد.
۴- بعد از شروع کار اگر کارفرما به هر دلیلی مایل به ادامه کار نبود باید تمام هزینه ها و یا بخشی از آن البته طبق توافق به مجری طرح پرداخت شود.
۵- اگر در زمان معین شده مجری موفق به انجام کار نشده بود و کلمه کلیدی در صفحه دوم و یا سوم گوگل قرار گرفت کارفرما موظف است ۶۵% کل مبلغ قرارداد را پرداخت نماید و در صورت توافق برای تمدید قرارداد ۲۰% از مبلغ کل قرارداد به عنوان جریمه از مجری کسر میشود.

۶- در صورت نامناسب بودن سرور یا هاست سایت کارفرما موظف می باشد تا سرور مد نظر مجری طرح را تهیه کند در غیر این صورت مجری هیچ مسئولیتی در قبال رسیدن به نتیجه نخواهد داشت.
۷- کارفرما در طول پروسه نمی تواند درخواستی از مجری طرح داشته باشد که بر روی سئوی سایت تاثیر منفی می گذارد در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه مجری طرح نخواهد بود.
۸- مشکلات سایت در طول پروسه بهینه سازی و سئو سایت اگر مربوط به قسمت طراحی سایت باشد هزینه آن مربوط به واحد طراحی سایت است و کارفرما موظف است  تا آن را انجام دهد و یا به صورت جداگانه هزینه آن را پرداخت کند.
۹- اگر مجری طرح با تیم مد نظر کارفرما شروع به کار کرد، کارفرما موظف است که همکاری تمام و کمال تیم را با مجری طرح گارانتی نماید در غیر این صورت مجری طرح هیچ مسئولیتی دا به عهده ندارد.

 

 منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

آموزش سئو

سئو به زبان ساده یعنی دیده شدن در گوگل و جذب مشتری. سئو یک سری فرایند است که روی سایت شما انجام می شود تا برای موتورهای جستجو بهینه شده و در نتایج گوگل رتبه بهتری کسب کند. این رتبه بهتر کمک می کند تا بیشتر و بهتر دیده شود و تعداد ورودی ها افزایش یابد. حال اینکه این سئو شامل چه فرآیندهایی می شود و اینکه چطور انجام می شود? اصلا قیمت سئو منصفانه چقدر باید باشد؟ مواردی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

چرا سئو بر موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار است؟

طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا و از جمله ایران رواج یافته است. و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید ، توسط کاربران دیده می شوید و این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

انواع روش های انجام خدمات سئو سایت 

سئو و بهینه سازی سایت به سه روش انجام می شود:

سئو کلاه سفید:

مجموعه روش هایی که  تحت عنوان سئو کلاه سفید انجام می شود منطبق بر قوانین و مقرارت گوگل است. هیچ تحلفی در این روش وجود ندارد.

سئو کلاه خاکستری:

سئو کلاه خاکستری روشی از سئو است که امروزه بیشتر سئوکارها از این روش استفاده می کنند. این روش نه سیاه است و نه سفید. در این روش سئوکارها روش های سئو کلاه سیاه را به صورتی دور میزنند که گوگل متوجه نمی شود که تخلف کرده اند بنابراین مشمول جریمه هم نمی شوند.

سئو کلاه سیاه:

سئو کلاه سیاه مجموعه روش هایی است که بعضی از سئوکارها از آن استفاده می کنند. این روش ها مخالف با قوانین گوگل است و تخلف محسوب می شود. زمانی که سئو کاری از این روش استفاده کند خیلی سریع به نتیجه می رسد اما طولی نمی کشد که توسط ربات های گوگل شناسایی می شود و مشمول جریمه و در نهایت پنالتی شدن خواهد شد.

اصطلاحات و مفاهیمی که در سئو مهم است

بک لینک: یکی از مهمترین اصطلاحات و مفاهیم در سئو بک لینک است. به وسیله بک لینک از یک سایت دیگر به سایت شما اعتبار متنقل می شود.

کلمه کلیدی: کلمه کلیدی چند نوع دارد کوتاه، بلند، نیمه بلند . کلمات کلیدی را کاربر جستجو می کند و از طریق آن وارد سایت شما می شود.

ریدایرکت:

 با یک مثال ساده به شما خواهیم گفت ریدایرکت کردن چیست، وقتی شما احتمال دارد شماره تماس خود را پاسخ ندهید شماره خود را بر روی یک شماره دیگری دایورت میکنید که شخص دیگری پاسخ شما را بدهد. این همان ریدایرکت کردن است، یعنی یک صفحه از سایت ممکن است وجود نداشته باشد یا تغییر کرده باشد در این صورت به گوگل می گویید که در صورتی که کسی روی لینک این صفحه کلیک کرد شما وارد صفحه دیگری که من مشخص کرده ام بشو و کاربر صفحه مدنظر من را ببیند این امر را میگویند ریدایرکت کردن.

انواع سئو کدام است؟

سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال بخش های مختلفی هستند که برای سئو و بهینه سازی سایت انجام می شوند.

سئو داخلی:

مجموعه روش هایی که برای بهینه سازی انکر تکست ها، لینک سازی داخلی، آلت تصاویر، به روز رسانی محتوا و ... انجام می شود در مجموع سئو داخلی سایت شما را بهبود می دهد.

سئو خارجی:

سئو خارجی شامل روش ها و ابزارهایی است که موجب بهود وضعیت سئو سایت شما می شود. انتشار رپورتاژ، خرید بک لینک و ... جزء این موارد است. گاهی با تکنیک های سئو داخلی نمی توان وضعیت رتبه کلیدواژه ها به خصوص کلید واژه های سخت را بهبود داد. تکنیک های سئو خارجی می تواند وضعیت رتبه کلیدواژه های سایت شما را بهبود دهد.

سئو تکنیکال:

سئو تکنیکال و فنی سایت بسیار مهم است زیرا برای اینکه تمام کارهایی که برای بهبود وبهینه سازی در سئو خارجی و سئو داخلی انجام می دهید در بستر یک سایت خوب خود را نشان می دهد. یکی از این موارد سرعت سایت است. باید بررسی کنید ببیند که سرعت سایت در چه وضعیتی است. می توانید از ابزارهایی مثل gtmetrix  استفاده کنید. سرعت را تست بگیرد و ایرادات را مشخص کنید.

 

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

بهترین شرکت سئو در تهران

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارید حتما باید بدانید که طراحی سایت برای کسب و کار شما اولین قدم است و پایان راه نیست. شما برای اینک بتوانید برای کسب و کار خود فروش داشته باشید نیاز دارید که در فضای گوگل دیده شوید. سئو و بهینه سازی سایت می تواند به سایت شما کمک کند دیده شوید و مشتری جذب کنید. به همین منظور می توانید به شرکت های سئو که ارائه دهنده خدمات سئو هستند مراجعه کنید.

شرکت سئو چیست؟

یک شرکت سئو به ارائه خدمات بهینه سازی موتور جستجو می پردازد و با بهبود رتبه سایت شما در گوگل میزان کاربران سایت شما را افزایش می دهند. اما سوالی که وجود دارد این است که بهترین شرکت های سئو چه ویژگی هایی دارند؟ قبل از بستن قرارداد با شرکت سئو، و سپردن سایت خود به آن  بهتر است از شرکت سئو کار بخواهید نمونه کارهایی که انجام داده است را در اختیار شما بگذارد. اگر پروژه های انجام شده توسط شرکت مربوطه موفق بوده باشد، نشان دهنده تجربه بالا و تسلط آن ها در زمینه سئو است.

قیمت سئو سایت در تهران

در حال حاضر انجام فرایندهای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یکی از روش های بازاریابی آنلاین است که بسیار موثر است و نقش مهمی در گسترش کسب و کارها و بالا رفتن بازدید کاربران از سایت ها دارد که می تواند میزان فروش و در نهایت درآمد آن کسب و کار را افزایش دهد.

قیمت سئو یک وبسایت و رسیدن آن وب سایت به بهترین نتایج در صفحه اول گوگل نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار جهت انجام یا عدم انجام سئو سایت می باشد. 

قیمت سئو سایت در تهران در شرکت های مختلف یکسان نیست.زسرا میزان تخصص شرکت های مختلف در انجام سئو متفاوت است. قیمت سئو به صورت پروژه ای از حداقل ماهی دو میلیون تومان تا 20 میلیون تومان قیمت گذاری می شود. برای پروژه های خاص، ممکن است هزینه سئو سایت از ماهی 20 میلیون نیز فراتر رود. 

چطور بهترین شرکت سئو در تهران را پیدا کنیم؟

یکی از اساسی ترین سوالاتی که صاحبان کسب و کارها و کسانی که به دنبال سئو سایت خود هستند از ما می پرسند این است که چطور بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم. یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که این شرکت سئو چه رزمه ای دارد. روی چه کلماتی از حوزه تخصصی خود در صفحه اول است. قیمتی که ارائه می دهد آیا منصفانه است.در حوزه کاری شما چقدر تخصص دارد. آیا قبلا در حوزه کاری شما کار کرده است. این شرکت سئو در تهران چقدر تجربه و قدمت دارد. مهمتر اینکه چه خدمات سئو را ارائه می دهد. آیا مشاوره سئو به شما ارائه می دهد یا نه. دانش فنی شرکت سئو بسیار مهم است.حتما مطمئن شوید شرکت سئو مورد نظر دانش فنی کافی برای انجام پروژه سئو شما را دارد.

ماموریت اصلی شرکت های سئو  چیست؟

ماموریت یک شرکت سئو در تهران یا هر شهر دیگر این است که وضعیت کسب و کارهای آنلاین را بهبود بدهند و مسیر کسب و کارها را برای رسیدن به سود بیشتر تسهیل کنند. شرکت های سئو با خدماتی که برای سئو سایت ارائه می دهند موجب می شوند که آن سایت ها با بیشتر دیده شدن تعداد کاربران بیشتری را به سایت جذب کنند. افزایش ترافیک سایت موجب می شود شانس یک سایت برای فروش هم افزایش یابد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت 

مشاوره سئو

بهترین شرکت سئو در تهران یکی از مهم ترین خدمات سئو که به شما ارائه می دهد این است که قبل انجام پروژه سئو برای شما جلسه مشاوره سئو خواهد داشت و در این جلسه مشاور سئو تمام جنبه ها و نیازهای سایت شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل و استراتژی شرکت سئو را برای این مسئله به شما ارئه می دهد.

آنالیز سئو سایت

قبل از آنکه یک شرکت سئو در مورد بهبود وضعیت سئو سایت شما به شما مشاوره سئو بدهد نیاز است سایت شما از جنبه های مختلف مورد آنالیز و ارزیابی قرار بگیرد. تا نیاز های سایت شما مشخص شود و استراتژی بهتر و صحیحی برای بهبود وضوعیت سایت شما توسط سئو کار شرکت چیده شود.

خدمات سئو داخلی

بهبود وضعیت سئو داخلی از نظر محتوای نوشته شده و لینک سازی ها، بهینه سازی انکر تکست ها و ... یکی از مهمترین خدماتی است که یه شرکت سئو خوب باید ارائه دهد.

خدمات سئو خارجی

در بسیاری از موارد تنها با بهبود هایی که در سئو داخلی انجام می شود نمی توانید یک کلیدواژه را به جایگاه خوبی در نتایج صفحه اول برسانید. اما با تکنیک های سئو خارجی مانند: انتشار رپورتاژ، خرید بک لینک و ... وضعیت رتبه کلید واژه ها را بهبود می دهند.

خدمات سئو تکنیکال

تمام کارهایی که در بهبود سئو داخلی و خارجی انجام می شود باید در بستر یک درست انجام شود تا به خوبی بتواند در بهبود سایت برای موتورهای جستجو تاثیر بگذارد.

 

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت یکی از مزایای سئو و البته یکی از مهمترین دغدغه های اصلی تمام وب مسترها و البته صاحبان کسب و کارهاست. که در جلسه مشاوره سئو سایت در مورد آن چیزی که صاحب کسب و کار انتظار دارد و آنچه که سئوکار و شرکت سئو می تواند برای کسب و کار مورد نظر انجام دهد بارها و بارها بحث می شود. چرا که با افزایش ترافیک سایت است که تعداد ورودی ها افزایش پیدا می کند و احتمال افزایش نرخ تبدیل هم بیشتر می شود. این همان چیزی است که صاحبان کسب و کارها به دنبال آن هستند تا بتوانند سود خود را افزایش دهند. در ادامه راه هایی که موجب افزایش ترافیک سایت می شود را به شما معرفی می کنیم.

افزایش ترافیک سایت چیست؟

منظور از افزایش ترافیک وب سایت درواقع افزایش تعداد کاربرانی است که  به آن سایت وارد می شوند و از آن وب سایت بازدید می‌کنند که یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در دیجیتال مارکتینگ و از مهمترین مزایای سئو سایت است. افزایش ترافیک سایت تاثیر مثبتی روی سئو سایت و در نهایت رتبه وب سایت می گذارد و راه رسیدن به صفحه اول گوگل تسهیل می شود.

راه های افزایش ترافیک سایت

استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل

کلمات کوتاه کلمات سخت هر کسب و کاری هستند. هم جامعه هدف انها کوچکتر است و هم احتمال  اینکه بتوانید در آنها راحت رتبه بگیرید و و ورودی جذب کنید پایین است. بنابراین می توانید با انتخاب کلمات کلیدی طولانی کسب و کار خود راحت تر رتبه بگیرید. چون کلمات کلیدی طولانی جامعه هدف بزرگتری را هدف می گیرد می توانید ورودی های بیشتری را جذب کنید و این مسئله موجب افزایش نرافیک سایت شما می شود.

نوشتن پست مهمان

یکی از راه هایی که می توانید با کمک آن به سایت خود ورودی جذب کنید این است که از به سایت یا صفحه ای از سایت خود لینک دهید. یکی از راه هایی که می توانید به صورت رایگان به سایت خود لینک دهید انتشار پست مهمان استکه یکی از تکنیک های بهبود سئو خارجی است. سایت هایی هستند که این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید در آنها وبلاگ بسازید و محتوا منتشر کنید و از آن به سایت خود لینک دهید. البته ساخت وبلاگ، انتشار محتوا در آن نیازمند رعایت یک سری اصول است. اینکه بلافاصله بعد از انتشار اولین محتوا لینک خارجی ندهید. یک مدت شروع به انتشار محتوا کنید و با لینک سازی داخلی وبلاگ خود را قوی کنید. سپس بعد از چند ماه شروع به لینک سازی خارجی کنید تا بیشترین تاثیر و فایده را برای سایت شما داشته باشد.

 تبادل لینک با سایت‌های هم‌تراز

یکی دیگر از راه هایی که می تواند موجب بهبود رتبه سایت شود و در افزایش ترافیک سایت موثر است تبادل لینک بین شما با وب سایت هایی است که از نظر موضوعی با شما تشابه موضوعی دارند. البته اگر می خواهید با این تبادل لینک رتبه وب سایت شما بهتر شود بهتر است این تبادل را با سایت هایی که از نظر رتبه از شما بهتر هستند انجام دهید.

 

تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر افزایش ترافیک سایت

تولید محتوای خوب برای افزایش بازدید توسط کاربران کافی نیست و نمی توانید به آن دل خوش کنید. نه تنها باید در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، بلکه بهتر است با مخاطبان هدف خود به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب سایت، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و جذب مخاطب است. از مزایای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، این است که فعالیت و تبلغات در این فضا رایگان است. شما می توانید با انتشار لینک صفحه‌ای از وب سایت خود در استوری اینستاگرام، بدون هیچ گونه پرداختی، ترافیک بیشتری برای سایت خود جذب کنید.

اگر استراتژی درستی برای تولید محتوا داشته باشید، با این کار می‌توانید علاوه بر افزایش ترافیک، نرخ پرش یا Bounce Rate سایت خود را نیز کاهش دهید که اهمیت زیادی برای گوگل و تأثیر زیادی در سئو دارد.

اگر صاحب  یک کسب‌وکار B2B هستید، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عکس، مثل پینترست و اینستاگرام را برای افزایش تعداد مخاطبان خود را فراموش نکنید.

 نقشه سایت برای افزایش ترافیک

برای وب سایت خود نقشه سایت بسازید سپس آن را در گوگل ثبت نمایید. نقشه سایت شما این امکان را به وجود می آورند که موتورهای جستجو دسترسی راحت تری به صفحات وب سایتتان داشته باشند. به این ترتیب تمام صفحات شما با سرعت بیشتری کراول خواهند شد. این مسئله موجب افزایش ترافیک سایت شما می شود.

برگزاری رویداد

برگزاری رویدادهای حضوری و غیرحضوری مانند وبینارهای آموزشی کمک می‌کند تا مخاطبان زیادی برای ثبت نام، دریافت فایل و کسب اطلاعات درباره جزئیات رویدادها به سایت شما سر بزنند.این مسئله می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شما شود.

 

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو کار کیست؟ چگونه می توان یک سئوکار حرفه ای شد؟

اگر صاحب کسب و کار آنلاین باشید حتما تا به حال بارها کلمه‌ی سئو را شنیده باشید، مطمئناً می‌دانید که سئو و بهینه سازی سایت روی کسب و کار شما چقدر تاثیر دارد. این روزها بخش عمده‌ی از تبلیغاتی که روی کسب و کارهای که در فضای آنلاین، دیجیتال مارکترها و سئو کار ها انجام می‌دهند،  با تمرکز  بر روی عناوین سئویی و کلمات کلیدی است.

قبل از اینکه برنامه ا‌ی برای سئو و بهینه سازی سایت خود تنظیم کنید، بهتر است بدانید که سئوکار کیست و چه مسئولیت‌ها و وظایفی دارد. صرف اینکه به یک سئوکار مراجعه کنید و از او بخواهید برنامه‌ ای برای بهبود وضعیت سایت و در نهایت کسب و کار شما را اجرایی کند کافی نیست.  شما به یک تیم نیاز دارید تا به هدف خود برای بهبود وضعیت کسب و کارتان دست یابید.

مشاور سئو «SEO Consultant»کیست؟

شخصی که توانای طراحی استراتژی سئو، با هدف اصلی جذب مخاطب هدفمند از موتورهای جستجو و تبدیل به مشتری( افزایش نرخ تبدیل) را برعهده دارد، می‌تواند خود را به‌عنوان مشاور سئو معرفی کند. این مشاور به مجموعه‌ی از تخصص‌ها و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال نیاز دارد که با برنامه‌ریزی، استراتژی، خلاقیت قابل اجرا می باشد.

 مهارت های کلیدی سئوکار ها کدام است؟

  • تحقیق و جستجوی کلمات کلیدی با حجم سرچ بالا
  • آشنایی با کدهای  HTML
  • توانمند در سئو محتوا و بازاریابی محتوایی
  • توانایی طراحی محتوای تصویری (عکس و ویدیو)
  • توانایی نوشتن محتوای تبلیغاتی
  • مشخص کردن صفحات کلیدی ( کیورد تارگتینگ ) و لینک سازی برای آن ها
  • درک کافی از ساختار سایت و سئو تکنیکال
  • آشنایی با الگوریتم های موتورهای جستجو گوگل و تغییرات و آپدیت آن ها
  • توانایی کار با ابزار های تحلیل سئو مانند سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس

چگونه سئوکار حرفه ای شویم ؟

 اگر تمایل دارید که حرفه سئو را به عنوان یک تخصص دنبال کنید و یک سئو کار شوید باید بدانید که سئوکار شدن نیازمند تلاش و پشتکار و صبر  بسیار زیادی می باشد زیرا این حوزه چالش های زیادی برای شما خواهد داشت. این چالش ها در مرحله آموزش و اجرا و ... خواهد بود . به صورت مستمر باید کارهای خاصی را انجام دهید تا تجربه زیادی در سئو سایت بدست آورید و بتوانید متخصص شوید. سئو بیشتر بر پایه تجربه و تحلیل است و یک علم نیست یا چیزی نیست که با خواندن کتاب و دیدن ویدیو آموزشی در آن حرفه ای و متخصص شوید، زیرا سئو روی هر سایتی نتایج متفاوتی به دنبال خواهد داشت.

باید دست به کار شوید و تمام فرآیند های آموزش سئو را انجام دهید و نتایجی که بدست می آورید را بررسی کنید.

می توانید برای شروع از منابع معتبر برای یادگیری سئو بهره ببرید. استفاده از سایت ها یا دیدن ویدیو های آموزشی در یوتیوب کمک زیادی به شما می کند.

درآمد سئوکار حرفه ای وردپرس چقدر است؟

 امروزه پول و درامد یکی از دغدغه های ورود به یک تخصص و حرفه محسوب می شود. یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می شود، این است که درآمد یک سئوکار حرفه ای ماهیانه چقدر است؟ خب  جواب این سوال به عوامل بسیار زیادی از جمله مهارت، سختی پروژه، تجربه، توانایی و تکنیک و … بستگی دارد! یک کارشناس سئو اگر به صورت حرفه ای فعالیت داشته و قیمت سئو وب سایت که به مشتری ها ارائه می دهد عدد معقولی باشد، می تواند به راحتی حدود  ۱۵ میلیون در ماه و یا حتی بیشتر درآمد داشته باشد.

در این زمینه کارشناس سئو ای  موفق تر  است و به درآمد بالاتری می رسد که بتواند تمامی ویژگی های بالا را در خود پروش دهد و اقدام به جلب اعتماد مشتریان خود نماید چرا که می داند، رضایت از خدمات سئو او چقدر می تواند در درآمد ماهیانه و جذب مشتریان بیشترش به او کمک کنند.

دیگر ویژگی‌ های یک سئو کار کدام است ؟

  • شخصی که تصمیم دارد در حوزه سئو فعالیت کند باید بسیار صبور باشد.

برای اینکه بتوانید دانش و مهارت های سئو را یاد بگیرید باید صبور باشید به علاوه اینکه فرایند اجرایی سئو بر وری یک پروژه زمان بر است باید صبر داشته باشید تا نتایج موفقیت آمیز خود را مشاهده کنید.

  • یک سئوکار باید بینشی قوی برای تحلیل و آنالیز سایت داشته باشد.

باید بداند که بهبود یا افت رتبه یک سایت به مربوط به استراتژی او  تغییراتی است که روی وب سایت انجام داده است یا اینکه به دلیل به روزرسانی های گوگل این اتفاق افتاده است. گاهی نمی‌توان با یک تست نتایج قطعی به دست آورد به همین دلیل مجبور هستیم آزمون  و خطای خود را در چند مورد تکرار کنیم.

  • فردی که قصد فعالیت در حوزه سئو را دارد با آزمون‌ها و تغییرات کوچک و جزئی وقت خود را بی خود تلف نمی‌کند بلکه به دنبال تغییرات و نتایج بزرگ است.
  • این فرد می‌داند که نمی‌تواند به خصوص در زمانی کوتاه بر تمام مهارت‌های سئو مسلط شود بنابراین یا در یکی دو مورد سئوکار می‌شود، برای مثال لینک سازی و یا سئوی تکنیکال و یا سعی می‌کند در یک حوزه خاص متخصص شود.

مثلا سئو برای فروشگاه‌های اینترنتی با سئو برای کسب‌وکارهای محلی مانند: پزشکان متفاوت است. بنابراین یک متخصص سئو می‌تواند در یکی از این صنعت‌ها تمرکز کند.

  • یک سئوکار از تکنیک های سئوی کلاه سیاه استفاده نمی‌کند.

چون استفاده از سئوی کلاه سیاه دیر یا زود به جریمه شدن سایت منجر شده و این باعث بدنامی سئو کار خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم همه نکاتی که یک سئوکار حرفه ای باید رعایت کند و از آنها آگاه باشد  تا بتواند به درآمد سئو خوبی برسد را بررسی کردیم. چنانچه شما دوستان عزیز به سئوکار نیاز داشتید می توانید سوالات خود را برای ما کامنت بگذارید و با ما در ارتباط باشید .

 

 منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مستر امیری

صفحه اول گوگل و افزایش درآمد میلیونی!

صفحه اول گوگل ، آرزوی هر صاحب وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند از بهترین متخصصان و کارشناسان سئو سایت برای رسیدن به این هدف کمک بگیرند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده میشود. بنابراین برای اینکه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار داشته باشد و دیده شوید، باید کاملا اصولی عملیات سئو را روی وب سایت خود انجام دهید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید، تک کلمه ای و سخت باشد که در این صورت هزینه سئو سایت برای شما قابل توجه خواهد بود.

برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شوند. گوگل در چند سال اخیر الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل و در بهترین رتبه ها قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما، میزان سختی آن کلمه و رقابتی که برای آن کلمه وجود دارد بستگی دارد.

در این مقاله از مجوعه مقالات آموزش سئو، قصد داریم که 6 تکنیک را که به شما کمک می کند تا لینک سایت خود را در بهترین رتبه ها در  صفحه اول گوگل قرار دهید، بیان کنیم.

اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چیست؟

 نزدیک به 1.2 تریلیون جستجو هر ماه در موتور جستجوی گوگل انجام می شود و این عدد بسیار بزرگ سهم بالای گوگل از جستجوهای آنلاین در فضای وب را به خوبی نشان می دهد. و با توجه به این تعداد جستجو در گوگل، قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل باعث افزایش نرخ کلیک CTR و افزایش ترافیک ورودی برای وب سایت می شود. اما در این میان چرا صفحه اول گوگل اهمیت بالایی دارد؟ خودتان را در نظر بگیرید زمانی که به دنبال چیزی در گوگل سرچ می کنید چقدر احتمال دارد که برای فهم موضوعی که دنبال آن هستید تا صفحه دوم و بیشتر هم در گوگل پیش بروید. در میان سئو کار ها یک اصطلاحی وجود دارد و آن این است که در صفحه دوم گوگل می توانید یک جنازه را پنهان کنید بدون اینکه کسی متوجه شود.  قرار گرفتن در صفحه اول و البته در رتبه های 1 تا 3 می تواند سیل عظیمی از مخاطبان را به سایت شما وارد کند. مثلا اگر شما یک سایت آموزشی داشته باشید و فروش دوره انجام دهید. به این ترتیب با ورود تعداد زیادی از مخاطبان اگر بقیه جنبه های مارکتینگی را هم انجام دهید می توانید با فروش قابل توجهی از دوره های خود سود خوبی کسب نمایید.

 راه های رسیدن به صفحه اول گوگل

برای رسیدن به صفحه اول گوگل شما باید وضعیت سئو داخلی و سئو خارجی و سئو تکنیکال سایت خود را بهبود دهید. با بهینه سازی المان های مربوط به هر کدام از این موارد می توانید یه قدم بیشتر به صفحه اول گوگل نزدیک شوید.

انتخاب درست کلمه کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی می توان به جرات گفت مهمترین مرحله برای شروع عملیات سئو برای یک کسب و کار آنلاین است. برای این کار باید از ابزارهای مناسب تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید. البته می توانید از پیشنهادات گوگل و ساجست های آن هم استفاده کنید. استفاده از ابزارهای سئو مانند: google kayword planner، semrush ، keyword tools و ... اینکه اگر سایت شما در ابتدای شروع کار خود می باشد بهتر است از کلمات کلیدی ساده تر و طولانی تر کسب و کار خود شروع کنید چون هم راحت تر رتبه می گیرد و هم نرخ تبدیل بالاتری دارد.

آنالیز و تحلیل رقبا

تا زمانی که آنالیز و تحلیلی نباشد مگر می شود متوجه شد که آیا روالی که انجام می شود درست است یا نه. باید حتما رقبای خود را آنالیز کنید و فعالیت هایی که انجام داده اند و انجام می دهند را در نظر بگیرید این می تواند در پیشرفت شما بسیار کمک کند. یکی از مهمترین مواردی که باید بررسی کنید وضعیت بک لینک رقباست. می توانید از ابزارهای آنالیز سئو مانند: semrush، Ahrefs استفاده نمایید.

تولید محتوای ارزشمند

محتوا تمام آن چیزی است که کاربر به خاطر آن وارد سایت شما شده است. بنابراین سعی کنید محتوای شما از هر نوعی که هست توضیحات محصول product page) ) است مربوط به صفحه دسته بندی ( (Category page است یا محتوای آموزشی برای بلاگ است و یا حتی محتوا برای( landing page )  است متناسب با نیاز کاربر نوشته شود و پرسونای مخاطب حتما در نظر گرفته شود.

متا تگ عنوان

یکی از مهمترین متاتگ ها در سئو که تاثیر مهمی برای رسیدن سایت به صفحه اول گوگل دارد، متاتگ عنوان یا همان title است. یکی از اولین قسمت هایی که توسط گوگل بررسی می شود، عنوان صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 تا 60 کاراکتر باشد و کلمات کلیدی اصلی نیز در آن وجود داشته باشد . بهتر است که بین کلمات کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا | فاصله انداخته شود. اگر این متاتگ را خالی بگذارید، گوگل براساس محتوای شما عبارت خاصی راخودش انتخاب می کند و جایگزین تگ عنوان می کند. همچنین سعی کنید بیشتر از 60 کاراکتر نشود، زیرا گوگل 512 پیکسل برای این بخش اختصاص داده است و بیشتر از آن نشان داده نخواهد شد. البته تا 65 براساس آخرین بروز رسانی هایی که انجام شده است هم می توان استفاده کرد.

هوای کاربران موبایلی را داشته باشید

 با توجه به تعداد بالای کاربران موبایل و میزان جستجوی بالایی که از این طریق انجام می شود، از موبایل فرندلی بودن سایت خود غافل نشوید. این مورد از سریعترین و بهترین تکنیک های سئوییست که در این مطلب مطرح می شود. اگر سایت شما برای کار با موبایل بهینه نشده باشد، مطمئنا به نیمی از پتانسیل موجود در کسب و کار خود بی توجه خواهید بود. بنابراین باید تمام کارهایی که انجام می دهید برای طراحی یک سایت حتما بحث موبایل فرندلی بودن آن را چک کنید.

لینک بیلدینگ ( لینک سازی داخلی و خارجی ) قوی

استفاده از لینک‌های‌ خارجی در سایت که بتواند کاربر را به یک سایت دیگر همراهی کند، می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. شما می توانید با استفاده از لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید مانند انتشار رپورتاژ در آن سایت ها اعتبار خوبی به دست بیاورید و سئو سایت خود را تقویت کنید و رتبه کلید واژه های خود را بهود دهید. با اینکار شما می‌توانید یک محتوای جدید را به کاربر معرفی کنید. البته لینک سازی داخلی تا حدود زیادی تاثیرگذاری خودش را دارد، چرا که کاربر به سایر صفحات سایت شما از طریق لینک ها هدایت می شود مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت افزایش پیدا می کند و با کاهش نرخ پرش وضعیت سئو بهبود می یابد و یک قدم دیگر به صفحه اول گوگل نزدیک می شوید.

 

 منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()